Author Topic: Katy's DD's?  (Read 217891 times)

Offline TheMouse

  • Not Even Close to Circling the Drain
  • Posts: 2372
  • I'm the Mouse; I'm here to learn how to rOaR.
Re: Katy's DD's?
« Reply #2085 on: June 03, 2014, 06:23:18 AM »

Haha, like a mini movie with a mind blowing ending!  :mrmystery:


❤ Kitty Purry is my favorite cat ❤

When I grow up I'm gonna be: an astronaut. President Katy Perry's personal assistant

Offline katykicksass

  • A Dead Battery
  • Posts: 3173
  • I love a California Gurl named Katy Perry
Re: Katy's DD's?
« Reply #2086 on: June 03, 2014, 11:26:45 AM »


 :pinkbow:

I love all her microphones!   :pinkbow:

06/30/11 Toronto, Air Canada Centre
07/18/14 Toronto, Air Canada Centre
07/21/14 Toronto, Air Canada Centre

Offline cottoncandycloud9

  • Ripest Apple
  • Posts: 462
  • After a hurricane, comes a rainbow
Re: Katy's DD's?
« Reply #2087 on: June 04, 2014, 11:02:55 PM »

Offline kittykatyjess

  • Cardboard Box Enthusiast
  • Posts: 1531
  • Let the Light In.
Re: Katy's DD's?
« Reply #2088 on: June 04, 2014, 11:59:21 PM »


When I was watching Radio 1's Big Weekend earlier all I could do was stare at her jiggling boobs  :lol:

Yeah same here :hehe:

oh god. now when i go nad see her im going to stare at them and think of this thread. ahhhaha awkies.
because legends never die.

Offline sunnystarzx

  • Is Ready
  • Posts: 3936
  • Still Breakin' in the New Shoes.
Re: Katy's DD's?
« Reply #2089 on: June 08, 2014, 03:41:29 AM »
Guys In my m&g she told me she was D not double D! :O  :o
KatyCat-in' Since 09.




Bring the beat back.

Offline TheMouse

  • Not Even Close to Circling the Drain
  • Posts: 2372
  • I'm the Mouse; I'm here to learn how to rOaR.
Re: Katy's DD's?
« Reply #2090 on: June 08, 2014, 07:03:31 PM »
Guys In my m&g she told me she was D not double D! :O  :o
I've known for a considerable length of time that Katy's a D, this topic has a question mark in its title, haha! She's listed as D all over the Internet and has said so herself on countless occasions  :lol:
« Last Edit: June 08, 2014, 07:12:50 PM by TheMouse »


❤ Kitty Purry is my favorite cat ❤

When I grow up I'm gonna be: an astronaut. President Katy Perry's personal assistant

Offline DillNewt24

  • Makes U Spark A Firework
  • Posts: 1296
  • Be Proud of Who You Are!
Re: Katy's DD's?
« Reply #2091 on: June 08, 2014, 07:05:26 PM »
Guys In my m&g she told me she was D not double D! :O  :o
. I've known for a considerable length of time that Katy's a D, this topic has a question mark in its title, haha! She's listed as D all over the Internet and has said so on countless occasions  :lol:

Yeah most sites do say that she's a D


Twitter: @DillNewt

Offline Legend-waitforit-daryLove

  • Cardboard Box Enthusiast
  • Posts: 1956
  • The prismatic way of life :-)
Re: Katy's DD's?
« Reply #2092 on: June 08, 2014, 07:17:42 PM »
Guys In my m&g she told me she was D not double D! :O  :o
. I've known for a considerable length of time that Katy's a D, this topic has a question mark in its title, haha! She's listed as D all over the Internet and has said so on countless occasions  :lol:

Yeah most sites do say that she's a D

Okay then...D cup it is! :hehe:

Offline HOURGLAS4

  • 3th Degree Stalker
  • Posts: 20301
  • I'm your new God.
Re: Katy's DD's?
« Reply #2093 on: June 09, 2014, 03:50:34 AM »

Offline sunnystarzx

  • Is Ready
  • Posts: 3936
  • Still Breakin' in the New Shoes.
Re: Katy's DD's?
« Reply #2094 on: June 09, 2014, 04:00:58 AM »
Guys In my m&g she told me she was D not double D! :O  :o
. I've known for a considerable length of time that Katy's a D, this topic has a question mark in its title, haha! She's listed as D all over the Internet and has said so on countless occasions  :lol:

Yeah most sites do say that she's a D

Okay then...D cup it is! :hehe:

Just thought I'd give y'all a heads up, we had a very In depth  discussion about boobs :lol:
KatyCat-in' Since 09.




Bring the beat back.

Offline jaythegeek

  • Wannabe
  • Posts: 12
  • I kissed a cat and I liked it.
Re: Katy's DD's?
« Reply #2095 on: June 09, 2014, 05:21:06 PM »
I love this picture  :dreamboat:




Offline jaythegeek

  • Wannabe
  • Posts: 12
  • I kissed a cat and I liked it.
Re: Katy's DD's?
« Reply #2096 on: June 09, 2014, 05:32:20 PM »
 :dreamboat: Perfection.


Offline jaythegeek

  • Wannabe
  • Posts: 12
  • I kissed a cat and I liked it.
Re: Katy's DD's?
« Reply #2097 on: June 09, 2014, 05:35:32 PM »

WOW look at that amazing microphone!!  :o

I never even noticed it till you said lol I wonder why!!!  :rofl:

Offline DillNewt24

  • Makes U Spark A Firework
  • Posts: 1296
  • Be Proud of Who You Are!
Re: Katy's DD's?
« Reply #2098 on: June 09, 2014, 05:51:11 PM »
:dreamboat: Perfection.



One of my favourite photoshoots from Katy, she looks sexy :dreamboat:


Twitter: @DillNewt

Offline katykicksass

  • A Dead Battery
  • Posts: 3173
  • I love a California Gurl named Katy Perry
Re: Katy's DD's?
« Reply #2099 on: June 09, 2014, 05:56:13 PM »


I love this outfit. I wonder if we're gonna see it on the North American leg of the tour
06/30/11 Toronto, Air Canada Centre
07/18/14 Toronto, Air Canada Centre
07/21/14 Toronto, Air Canada Centre