Please login or register. April 20, 2014, 09:17:34 PM

Author Topic: David Blaine : Real or Magic ? - ABC, US - November 19th 2013  (Read 633 times)


Offline OfficiallyAKatyKat4Life

  • Dirty Doggy
  • Posts: 955
  • "who's dropping farts in Candyfornia?"
Re: David Blaine : Real or Magic ? - ABC, US - November 19th 2013
« Reply #1 on: November 18, 2013, 04:31:34 AM »
hahaha why is she so hilarious? :lol: and i loved her laugh at the end!haha cant wait to see the whole thing!

Still waiting to meet her...one day :bambi:
Katy Cat #23892
Twitter @KatysQuicheness
PWT 9-17-14 & 9-22-14
ps..forgive me for misspelling my username :-[

Offline matthewkilty

  • U think you're a Genius!
  • Posts: 214
  • Let the light in.
Re: David Blaine : Real or Magic ? - ABC, US - November 19th 2013
« Reply #2 on: November 18, 2013, 04:44:52 PM »
Her laugh at the end cracks me up  :rofl: :rofl:
Let the light in.

27/03/11 - #LiverpoolDreams
18/10/11 - #LiverpoolDreams
20/05/14 - Prismatic World Tour Manchester
21/05/14 - Prismatic World Tour Liverpool RS

Offline ILoveKatyBird

  • Wannabe Stalker
  • Posts: 4227
  • ♥▽18Days ♥▽
Re: David Blaine : Real or Magic ? - ABC, US - November 19th 2013
« Reply #3 on: November 18, 2013, 04:55:27 PM »
How pretty does she lewk!?  :pinkbow: Her giggles omg! :lol:
That laugh at the end is everything!! :rofl:

♥  27/3/11 ,12/10/11 , 18/10/11 , 31/10/11 , 5/11/11, 9/6/12 , 3/7/12, 30/09/13 ♥

http://www.youtube.com/watch?v=utuA68GthU4
Thanks to HOURGLAS4 for my amazing sig!! :)

Online Icypole

  • Cardboard Box Enthusiast
  • Posts: 1842
Re: David Blaine : Real or Magic ? - ABC, US - November 19th 2013
« Reply #4 on: November 18, 2013, 08:04:31 PM »
"Preferably a rabbit, bunny, Shetland pony." :lol:

I love her laugh.

Offline Ur_So_KatyCat

  • Wannabe
  • Posts: 4
  • Katy is my religion
Re: David Blaine : Real or Magic ? - ABC, US - November 19th 2013
« Reply #5 on: November 20, 2013, 07:24:01 AM »
"You guys are missing this. He's eating my glass. The boyfriend I always wanted" LOL  :rofl:
Too cute!
I have loved Katy ever since her stage dive at Warped Tour '08.
Lover of all music but a Katy Cat first and forever
------
Made a new account so I could change my username

Offline Chiara_Katy

  • Wants a Taste Test
  • Posts: 52
Re: David Blaine : Real or Magic ? - ABC, US - November 19th 2013
« Reply #6 on: November 20, 2013, 07:51:08 AM »
where can we watch the full show? :)

Offline OfficiallyAKatyKat4Life

  • Dirty Doggy
  • Posts: 955
  • "who's dropping farts in Candyfornia?"
Re: David Blaine : Real or Magic ? - ABC, US - November 19th 2013
« Reply #7 on: November 20, 2013, 02:29:07 PM »
kinda bummed the tricks he did with katy werent exactly "mind blowing" lol but still loved her clips!shes so funny :lol: and that alligator part seemed a bit..fake?if you watch it,when he first sits down,he has his left arm at the side of his chair and then switches hands when he pulls it out of her purse..couldve been grabbing it then?which of course she wouldve saw but of course they couldnt air that  ;) haha

Still waiting to meet her...one day :bambi:
Katy Cat #23892
Twitter @KatysQuicheness
PWT 9-17-14 & 9-22-14
ps..forgive me for misspelling my username :-[

Offline TheMouse

  • Makes U Spark A Firework
  • Posts: 1122
  • I'm the Mouse; I'm here to learn how to rOaR.
Re: David Blaine : Real or Magic ? - ABC, US - November 19th 2013
« Reply #8 on: November 20, 2013, 04:13:57 PM »
I'm sure PETA will want to have a say about this lmao!


 What's the point of being on my worst behaviour when Katy isn't looking?

Online Icypole

  • Cardboard Box Enthusiast
  • Posts: 1842
Re: David Blaine : Real or Magic ? - ABC, US - November 19th 2013
« Reply #9 on: November 21, 2013, 01:17:56 AM »
kinda bummed the tricks he did with katy werent exactly "mind blowing" lol but still loved her clips!shes so funny :lol: and that alligator part seemed a bit..fake?if you watch it,when he first sits down,he has his left arm at the side of his chair and then switches hands when he pulls it out of her purse..couldve been grabbing it then?which of course she wouldve saw but of course they couldnt air that  ;) haha

The tricks weren't amazing, she even says at the end, "you finally got a big laugh out of me," but I really enjoyed it anyway. :lol:

Offline OfficiallyAKatyKat4Life

  • Dirty Doggy
  • Posts: 955
  • "who's dropping farts in Candyfornia?"
Re: David Blaine : Real or Magic ? - ABC, US - November 19th 2013
« Reply #10 on: November 21, 2013, 01:32:57 AM »
The tricks weren't amazing, she even says at the end, "you finally got a big laugh out of me," but I really enjoyed it anyway. :lol:

haha me too!im glad she was a part of it :) i couldnt tell you how many times ive watched her clips just to listen to her laugh when he takes out the alligator :lol:

Still waiting to meet her...one day :bambi:
Katy Cat #23892
Twitter @KatysQuicheness
PWT 9-17-14 & 9-22-14
ps..forgive me for misspelling my username :-[

Offline Guiluroma

  • Falling From Cloud 9
  • Posts: 72
  • Letting the light in.
Re: David Blaine : Real or Magic ? - ABC, US - November 19th 2013
« Reply #11 on: November 21, 2013, 04:38:49 AM »
Full show's up on YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BDXwwz-RNkc

To watch Katy's parts go to 22:13 / 32:43

 :thumbzup:
04/03/2011 - Newcastle, UK @ Metro Radio Arena
05/30/2014 - London, UK @ O2 Arena

Offline Chiara_Katy

  • Wants a Taste Test
  • Posts: 52
Re: David Blaine : Real or Magic ? - ABC, US - November 19th 2013
« Reply #12 on: November 21, 2013, 02:47:09 PM »
Full show's up on YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BDXwwz-RNkc

To watch Katy's parts go to 22:13 / 32:43

 :thumbzup:

ahhh thank you :) she's always so cute :D 

Offline OneOfKatysBoys

  • Know it all
  • Posts: 2333
  • don't be basic
Re: David Blaine : Real or Magic ? - ABC, US - November 19th 2013
« Reply #13 on: January 01, 2014, 04:16:38 PM »
Oh yeah UK people this is on Channel 4 now

this is called a signature. doesn't seem to do much but I think it secretly has a superpower it uses when I'm not looking. just a feeling.
@contraduncan
(thank you HOURGLAS4 for the GIF)

Offline ILoveKatyBird

  • Wannabe Stalker
  • Posts: 4227
  • ♥▽18Days ♥▽
Re: David Blaine : Real or Magic ? - ABC, US - November 19th 2013
« Reply #14 on: January 01, 2014, 04:21:02 PM »
Oh yeah UK people this is on Channel 4 now
:thumbzup:
 :katycat2:

♥  27/3/11 ,12/10/11 , 18/10/11 , 31/10/11 , 5/11/11, 9/6/12 , 3/7/12, 30/09/13 ♥

http://www.youtube.com/watch?v=utuA68GthU4
Thanks to HOURGLAS4 for my amazing sig!! :)