Please login or register. April 24, 2014, 08:42:21 AM

Author Topic: The official LOLPerry Thread  (Read 178510 times)

Offline gpprism

  • Kissed a Girl - And Liked It!
  • Posts: 177
  • Katycat
Re: The official LOLPerry Thread
« Reply #3000 on: December 23, 2013, 04:32:12 PM »
GRUMPY PERRY HAHA   :theface:



aha woah gurl come on now

Offline steviep24

  • Is Screwed.. Oh Well
  • Posts: 8593
  • I'm wide awake!
Re: The official LOLPerry Thread
« Reply #3001 on: December 28, 2013, 12:34:30 PM »
Never grow up!

Thanks to Carmenxox for my ava. Proud Katycat #11,803
6/30/2011 Toronto ACC
8/14/2014 Cleveland The Q
Music is the most powerful form of expression. My Twitter @steviep2424 :)

Offline TheMouse

  • Makes U Spark A Firework
  • Posts: 1139
  • I'm the Mouse; I'm here to learn how to rOaR.
Re: The official LOLPerry Thread
« Reply #3002 on: December 28, 2013, 05:49:48 PM »

Hahahaha! Shake the glitter, and GTFOutta that place LOL!


 What's the point of being on my worst behaviour when Katy isn't looking?

Offline KittenHangingByAThread

  • Cardboard Box Enthusiast
  • Posts: 1728
  • Your words can pollute the future.
Re: The official LOLPerry Thread
« Reply #3003 on: December 28, 2013, 05:59:01 PM »
City lights and big dreams. | PROUD KATYCAT #68481

Twitter: https://twitter.com/kittenonathread
Tumblr: http://cupcakesushikimono.tumblr.com
Calgary Dreams 16/7/2011| KP3D 2/7/2012 | PWT Calgary 29/8/2014 :xx:

Offline maartychokito

  • Kissed a Girl - And Liked It!
  • Posts: 193
Re: The official LOLPerry Thread
« Reply #3004 on: January 23, 2014, 10:30:06 AM »
old hat, but YAY im on 9GAG!

http://9gag.com/gag/aAYe1Md

Offline CottonCupcakes

  • Dressed up like Elvis!
  • Posts: 522
Re: The official LOLPerry Thread
« Reply #3005 on: January 24, 2014, 01:27:55 AM »
Katy: Sweetie, are you okay?
Me: Yeah, it's just that, you're like, freaking wonder woman!
Katy: Oh no sweetie, I can't even twirl!


Offline Icypole

  • Cardboard Box Enthusiast
  • Posts: 1856
Re: The official LOLPerry Thread
« Reply #3006 on: January 24, 2014, 09:29:11 PM »

:rofl: this is gold!

Hahaha! I laughed more than I thought I would. :rofl:

"What if this is a cat's world and we're just living in it?" :rofl:

Offline katykrackel

  • Reading Hemingway
  • Posts: 172
  • Take a chance...
Re: The official LOLPerry Thread
« Reply #3007 on: January 25, 2014, 08:10:05 PM »
LOL :lol: :lol:

Okay, so I've looked at about 90-100 pages of this thread and I have not stopped laughing. There were some funny GIFs, disturbing GIFs, cute GIFs, all wrapped up into one thread. WONDERFUL!!! But as I was looking through the pages, I saw a few that made me go ???

What video is this from? I've been dying to know!!
http://i51.tinypic.com/35m2vdt.jpg

(Thanks to jacintakatycat's signature, cause this came from their signature!)
You think you've seen her in a magazine, it's like she walked right out of your dreams...

Offline flapfkp

  • Wesley Willis
  • Posts: 248
  • It is all so simple, just deal with it
Re: The official LOLPerry Thread
« Reply #3008 on: January 26, 2014, 02:06:24 AM »
Not sure if this has been posted or not yet:


Panthers + Katy = Perfection
Seeing her for first time 07/02/14 Sunrise, FL
@flapfkp

Offline steviep24

  • Is Screwed.. Oh Well
  • Posts: 8593
  • I'm wide awake!
Re: The official LOLPerry Thread
« Reply #3009 on: January 27, 2014, 07:21:55 PM »
Never grow up!

Thanks to Carmenxox for my ava. Proud Katycat #11,803
6/30/2011 Toronto ACC
8/14/2014 Cleveland The Q
Music is the most powerful form of expression. My Twitter @steviep2424 :)

Offline Carmenxox

  • Ignites the Light
  • Posts: 746
  • One man's trash is another man's treasure
Re: The official LOLPerry Thread
« Reply #3010 on: January 30, 2014, 02:01:26 PM »
Not sure if this has been posted or not yet:



BAHAHA!
Sig made by me :)
Proud Katycat #5998
"You are never fully dressed without a smile" - Katy Perry

Offline JustWokeUpInVegas

  • Lost Control
  • Posts: 603
  • So, this is what I get?
Re: The official LOLPerry Thread
« Reply #3011 on: January 31, 2014, 10:07:12 AM »





Offline katykrackel

  • Reading Hemingway
  • Posts: 172
  • Take a chance...
Re: The official LOLPerry Thread
« Reply #3012 on: February 01, 2014, 01:10:35 AM »
 :lol:
@JustWokeUpInVegas, the Grammy pic makes me laugh. Next year though! :rofl:
You think you've seen her in a magazine, it's like she walked right out of your dreams...

Offline HOURGLAS4

  • 3th Degree Stalker
  • Posts: 19382
  • I'm your new God.
Re: The official LOLPerry Thread
« Reply #3013 on: February 01, 2014, 02:57:08 AM »

Offline Carmenxox

  • Ignites the Light
  • Posts: 746
  • One man's trash is another man's treasure
Re: The official LOLPerry Thread
« Reply #3014 on: February 02, 2014, 04:32:41 PM »
I love how that cartoon Katy has the perfect Katy expression!
Sig made by me :)
Proud Katycat #5998
"You are never fully dressed without a smile" - Katy Perry